مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-01سياسي

برگزاری آزمون استخدامی ویژه معلولان تا پایان امسال/ جذب حداقل 4000 نفر 


رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به افراد دارای معلولیت اعلام کرد که سازمان اداری استخدامی به این باور رسیده و عزم جدی دارد تا آزمون مستقلی را تا پایان سال 1402 برگزار کند.

- رییس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به افراد دارای معلولیت اعلام کرد که سازمان اداری استخدامی به این باور رسیده و عزم جدی دارد تا آزمون مستقلی را تا پایان سال 1402 برگزار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی محمد قادری در نشست برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت با بیان اینکه سازمان بهزیستی سازمان مردمی است، اظهار کرد: یک هم افزایی و هم سویی استراتژیکی میان دستگاه ها در دولت سیزدهم برقرار و مقرر شده است مشکلات مردم را به ویژه برای جامعه ای که مبتلا به یکسری محدودیت هایی هستند، مدیریت کنند.

وی با اشاره به اینکه قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت راهبردها را برای به کارگیری جامعه نخبگانی مشخص می کند، گفت: آنچه که سازمان بهزیستی میان خودش و سازمان اداری و استخدامی برقرار کرده برگرفته از نگاه آرمانی و باور قلبی است که همکاران در سازمان اداری و استخدامی داشته اند و آرایش جدید اداری به خود گرفته و امروز حرف از برگزاری آزمون اختصاصی افراد دارای معلولیت در کشور مطرح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون استخدامی ویژه معلولان تا پایان امسال/ جذب حداقل 4000 نفر 

برگزاری آزمون استخدامی ویژه معلولان تا پایان امسال/ جذب حداقل 4000 نفر